Lördagen den 13:onde oktober

Till att börja med denna söndag vill jag lägga upp en bild på en otroligt enkelt och god måltid som åkt ner i min mage 3 gånger denna vecka. Så jävla gott.
 
Köttbullar, potatismos, massa brunsås och lingonsylt.
 
 
Sen så vill jag berätta om min lördag.
 
Efter lunchen, cyklade jag ut till Allianshallen för att se innebandy. Uppsala-Skellefteå innebandy. Fick sällskap i form av Emma! Riktigt kul att se en match med ansikten man känner! Tråkigare var det ju att dom förlorade. Men känner på mig att dom kan ta igen denna förlust på hemmaplan.
 
Sedan så var det ju tänkt att jag skulle ha en vit helg i helgen. Men vad hände? Jag skyller på studentlivet! Jag och några fina flickor träffades på Orvars krog och hade det väldigt trevligt. När klockan började närma sig midnatt så bestämde vi oss för att dra till bowlinghallen. Lite smått onyktra! Var ju lite kaxig och sa att jag skulle visa sörlänningarna hur man lirar, men jag tror nog att vi var lika dåliga (bra?) alla 4:a. Blev hur som haver en bra kväll/natt utan utgång. Därför är man idag hyfsat pigg & fräsch. Tänkte börja med min hemtenta idag, blandat med film & fruktsallad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0