Tisdag

Jamen nog är det ju typiskt att det ska börja värka i halsen när man sätter sig på flyget hem. Hej, jag heter Sanna & har fått dåligt immunförsvar. Hoppas verkligen att denna förkylningen inte blir så långvarig, orkar inte med sånt.
Körde förbi apoteket i Byske idag. Såg att dom satt upp några nya bilder i skyltfönstret. Tänkte först att satan så lik Challan det där var. Nästa gång jag passerade var jag tvungen att stanna och kolla och den där snygga bruden var ju mycket riktigt Challan. Riktigt sommarsnygg!
Har jag sagt att jag är trött idag? Kom hem kring midnatt och har jobbat ute hela dagen. Är alldelens gråtfärdig av trötthet och röd i fejset är jag också. Har köpt grönsaker och dipp så blir en lugn hemmakväll i soffan framför hockeyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0