För er utan instagram.

Inlinesåkning runt Skellefteås gator.
 
Mysmiddag på Moröbacke.
 
Pantningsdags på jobbet.
 
Mängder med piggedrinkar.
 
Badtunnemys i Johannas stuga i Byske.
 
Fest i Pitä.
 
Grillat & allt vad det innebär.
 
Älska.
 
En stantripp med jobbet.
 
Maskinen på Trästocksfestivalen.
 
Fet husvagnskö in till Byske camping.
 
 
Väldigt fina människor i min soffa igår kväll. 
 
 
Men det var bara jag & Camilla som pallade utelivet denna kväll, även hela efterfesten, stolt!
 
 
Jag & Rebb lyxade till med hämtpizza.
 
Det var mina senaste dagar i bilder, måndag imorgon, ny vecka, spännande att se vad som händer då. En 2-dagars på  PDOL väntar till helgen, ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0