Lördag.

Jag är hittils helt klart nöjd med min nyktra helg. Har hunnit jobba 09.00-14.30. Många Byskebor som var sugna på att bada idag! Kan nog bero på vädret. Tråkigt nanting. Sedan hem fort som fan för att se SM-finalen för damer i innebandy mellan Umeå laget IKSU och Gais Mora. Vinst med 7-1, Grattis IKSU! Sedan har det grillats för andra gången i år. Alltid lika gott. Nu följer jag SM-finalen mellan Storvreta och Dalen. Vet helt ärligt inte vilket lag jag hejar på. Så det spelar inte så stor roll vilka som tar hem guldet. Skulle ju vara kul för Umeå om dom tog guld på både dam- och herrsidan.

Sedan väntar en kväll i soffan med bästa Carro. Malin skulle ju också hänga med oss, men hon har blivit sjuk. Krya på dig vännen! Trevlig lördagskväll alla partypeople och alla andra som gör som jag och väljer soffan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0