Bio!

Hade ingen koll alls på att det var sista gången jag skulle köra vattengympa med min tantgrupp. Men så var fallet denna onsdag. Jag bjöd dom på en vattengympa av en instruktör vid namn Sanna som vid varannan mening la iväg en liten kråka då och då. Inte bra röst alltså, illa. Medans dom bjöd mig på fika, dessutom fick jag med mig hem en fin påskblomma. Najs, då slapp jag köpa en egen till matbordet. Tack & bock.

Sen har kvällen spenderats på biostaden men några trevlig flickor. Hunger Games var filmen vi såg. Ger den ett godkänt betyg. Är egentligen inget större fan av overkliga filmer men spännande var den.
Nu väntar sängen. Låt mig vakna utan hosta & hes röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0