Vinst eller förlust?

Trött? Det kan man säga. Åkte från Östersund 05.20 imorse. Bilade sedan i cirka 4,5 timme till Umeå. Kom fram kring 10.00, då satt jag på parkeringen utanför Gammliahallen och väntade på mina kära lagkamrater. Spelade dom mest taggade låtarna jag kunde hitta bland alla skivor. Och taggad blev jag.

Umeå City - Skellefteå IBK 2-7. Jag älskar att vinna. Men jag hatar allt negativt snack som alltid dyker upp mellan och efter matcher. Känner mig oerhört motiverad till att spela, noooot. Jag spelar innebandy för att det är kul och det blir inte kul när vi spelar "dåligt" och gör fel hela tiden, vilket inte jag tycker att vi gör, men det är bara det negativa som lyfts fram. Kan vi njuta av en seger!! Annars lägger jag klubban på hyllan och börjar spela boule eller någon annan sport där det bara handlar om att ha kul. (Gubbarna som spelar verkar ha kul)
Tack till mina fina vänner Carro & Malin för den trevliga helgen vi haft tillsammans. Var lätt vart att köra över 100 mil för att få träffa dom flickorna. Och tack till pappa som bjöd på smörgåstårta ikväll. Satt som spiken i kistan.
Blir nog en hyffsat tidig kväll ikväll. Ska försöka göra någon nytta imorgon innan jobbet. Som att tvätta och städa bilen + lite jobb med extra jobbet mitt.
Gustafsson 3 tr, är ett måste att se ikväll 20.00.

Kommentarer
Postat av: Rigge

Tycker att ni borde ta upp i laget om att ha nolltolerans om negativsnack efter matcher. Ni spelare behöver ju inte analysera sönder allt utan var glada över att ni vann och kom med ny energi till träningarna och matcher efter vinsterna. Låt tränarna grubbla över problemen, det är de som ska komma med lösningarna!

Du behövs där ute Sanna. ;-)

2011-10-24 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0