Trött

Kom på jobbet för 20 minuter sen. Och jag börjar inte jobba förren klockan 10????? Men det gå ju fan inga bra bussar på lördagsmorgon så jag var helt enkelt tvungen att stiga upp 07.00 för att ta 07.40 bussen till Byske. Fy fan. Blev inte allt för många timmar av sömn denna natt. Men gårkvällen var helt klart värt det. Vi kan ju stryka att AIK förlora, men det visste jag nästan före, för visst är det typiskt att när dom kan avgöra och ta sig vidare till semifinal så går dom och förlorar och gör oss ännu mer nervösa. Hemmamatch på söndag och jag kommer inte att befinna mig på arenan. Vilket jag verkligen vill, men då är jag i Hörnefors och lirar plastboll. Sista matchen på säsongen och om man läser vår tabell så kan man tro att vi inte har något att spela för, eftersom att vi ligger för många poöng efter det lag som ligger snäppet ovanför oss. MEN Hammarängen ligger endast en poäng bakom oss, vilket innebär att om vi förlorar och hammarängen vinner så går dom om oss och får välja halltider före oss till nästa säsong. Och givetvis vill vi ju vara bästa Skelleftelaget i Div.2.

Sen så har vi ju en intern fight om vem som ska vinna skytteligan, mest mellan jag & stenman men Sara ligger också i toppen, hon för bara inte lika mycket väsen av sig ;) Grejen är ju så att Emma & Sara har gjort 15 mål var och jag 14. Ligger lite efter, men den som gör flest mål( mål ska göras, frågan är bara av vem) vinner skytteligan. Spännande ;)

Efter jobbet åker jag hem till mamma för att bli bjuden på en semla. Kvällen kommer att tillbringas i stan & jag kommer att få storbesök av Malin!!! Som är hemma från Östersund :) Ska bli kul att få umgås med den tjejen! 


                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0