Heldag på skolan

Ja, 4 timmars massage har vi haft idag. Och jag trodde faktiskt att det skulle vara värre än det var.
Det jag menar är att jag tror att det här kommer att bli roligare än jag trott.
Dessutom har man ju själv fått sig massage idag GÖTT
Ska få låna hem en massage bänk någon dag framöver då hör jag av mig till er Linda & Jennie ;)
Jennie du får lära mig då också!! perfekt.

Har haft en hel lång dag i skolan. Kom hem nyss faktiskt.
Men riktigt skola har vi inte haft enda tills nu.
Utan vi har tillsammans med 2:orna blivit bjudna på middag & lekt en hel del lekar ihop.
Riktigt riktigt trevligt.
Jag, Sofi, Magnus, Danne & Tommy kom på andra plats, inte fy skam.
Vi var riktigt bra på att vika plygplan, spotta, suga, slicka & att vara fingerfärdiga, Hahha, ja det var kul.

Nu däremot när jag kommit hem ska jag ta hand om en lite tråkigare grej-
Nämligen tvätten. Måste tvätta & måste packa.
För att på fredag direkt efter skolan drar jag till Norge= OSLO.
För att givetvis hälsa på Lalla!!!!!!!!  Thihih Han ska få flera tusen pussar & kramar.
Eftersom att jag går skola på dagen & jobbar på kvällen imorgon så måste packningen ske jävlart nu.
Kommer att stanna i hos Lallsson i hela 4 dagar. Kommer hem på tisdag afton. Lagomt till träningen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0