90 Minuter

Ett spinningpass på 90 minuter var inte att leka med. Men ni kan ge er fan på att jag tog mig igenom hela passet. Ville verkligen ge upp där ett tag när mina ben svedd som mest. Höll till och med på att få mjölksyra. Men nu har man testat på det iallafall. En gång och aldrig mer? Nja, tror nog att jag skulle kunna sätta mig på cykeln igen, när målet är just 90 min. Kan konstatera att det kommer att bli lättare att spinna ett pass på "endast" 45 min nu. Dubbelt så kort! Tur att jag fick ett bra tips av en annan tjej i gruppen. "Ta inte ut dig allt för mycket från början" Hade det i tanken hela tiden, annars är det nog lätt hänt att man gasar i början och inser sedan att man har en bit kvar. Då blir det tugnt, väldigt tugnt.

Har idag befunnit mig på Eddahallen mellan 06-14.00. När väckaren ringer 05.10 så är jag inte pigg. Vill bara vända på steken och somna om igen. Men nu har jag ju hoppat på denna utbildning och allt som ingår ska genomföras. Tur att jag trivs, som sagt. Annars hade det varit 10 gånger jobbigare att stiga upp.

Ikväll jobbar jag 17-20.30 sen järnet till edda igen, denna gång för att träna innebandy.

Jobbar endast idag denna vecka, känns underbart sköööööönt. Eftersom att det är röd dag på lördag så är badhuset stängt då. Minns inte sist jag var ledig en lördag. Men nu i helgen är jag det!!!!!
Imorgon, Onsdag, då jag egentligen brukar jobba så ska jag och Maria på en föreläsning om krishantering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0