Suck

Denna morgon var den värsta hittils. SATAN SÅ TRÖTT.
Och förstår som inte varför, gick inte & la mig så speciellt sent.
Dock så har jag vaknat lite då & då i natt. Är jag orolig över något? Bra fråga.

Dessutom är jag jätte sliten. Har fortfararande träningverk från den tok jobbiga (roliga) fysträningen i måndags och hade vanlig fotbollsträning igår kväll. Kan lova att det känns i mina ben när jag drar gräsklipparen framför mig. Ikväll så ska jag bara göra ingenting. Kanske lite synd att jag ska til stan & lägenheten för då brukar jag ha problem med att bara göra ingenting. Kan garantera att Lalla har lämnat massa disk & skit.. som jag inte kan låta bli att ta bort även fast att det inte är jag som använt grejerna. Men det är som att jag inte mår bra när det inte är någorlunda fint & städat. Synd att jag har en sambo som har helt olika åsikter.

Men tack & lov så tror jag att det börjar vända nu. Och det känns som om jag börjar få tillbaka lite energi.

LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Lallas mamma komma och ge han en spark där bak?Säg till Lalla att ni är ju 2 som bor där (ler). Kram svärmor.

2010-07-01 @ 09:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0