2010-08-26

Torsdag idag. Få dagar kvar till skolstart. Nervös & faktiskt lite förväntansfull.
Och givetvis känns det lite jobbigt, det är ju trots allt skolan vi snackar om.
Men jag har en bra känsla i magen & den hoppas jag kommer stanna kvar!

Har varit en sväng på stan idag med Linderborg & Forsling.
Käkade på Waynes & shoppade bland annat ett par skit snygga skor! Perfekt nu till hösten!

Tog sedan 16.15 bussen till Byske för att säga hej till familjen.
Men när jag kom hem var det inte en kotte hemma.
Typiskt tänkte jag. Syrran kom hem just efter mig & säger att resten av familjen (förutom Magnus)
är i Ålund för att se lillebrors fotbollsmatch.
Lånar en vinterjacka av Mange, varma skor av Jonas, en tjocktröja, underställ & vantar av Jonna.
Sen begav sig jag & Jonna till Ålund.
Dock så blev det en stor förlust. Tråkigt men sant.

Annars har jag varit ute i förrådet & letat efter kläder jag ska ha på mig på lördag.
Kommer att bli grymt snyggt det här. NOT Men en kul grej kommer det allt att bli.
Hittade även ett par skor som jag minns att jag använt en gång i tiden.
Bild kommer att läggas upp!

Imorgon kommer jag att befinna mig cirka 25 mil norröver. På IKEA i Haparanda.
Ska följa med Linda & Emil. Kanske som ett moraliskt stöd? ;)
Tänker då inte ha med mig en hel handlar lista denna gång.
Sen att en eller två lampor kommer att få åka med hem är ju en annan sak!

Nu ska jag lägga mig i sängen = bäddsoffan för att läsa 91:an.
Var ut i brorsans rum & rotade lite. hittade minst 10 91:an som jag ej läst.
Underbart bra.









Kommentarer
Postat av: Elin

vad ska du plugga till?:)

2010-08-26 @ 22:33:41
Postat av: Sanna

Jag ska gå Park, Fritid & Badmästarutbildningen :)

2010-08-27 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0