Underbara lördag

Vaknade 11.40, UNDERBART SKÖNT.
Men tycker som ändå att det är ett under att jag kan sova så länge trots att jag är van att stiga upp 05.40. Men det är något skönt att sova så jag klagar inte.
Dessutom har jag inga planer denna lördag dag, bara kvällsplaner!
Så jag hade ändå tänkt tillbringa hela dagen i sängen (L)
Nu när jag är vaken ska jag slå igång en film. Dear John.
Har även tänkt hinna med att se The last song.
Har med andra ord tänkt gråta lite för mig själv.

Väntar också på att Lalla ska ringa, han & familjen skulle tydligen till Sweden en sväng för att handla :)

Gårkväll kan man ju som inte heller klaga på!
Kvällen flöt på väldigt bra & trevligt hade jag!
Det bästa av allt är att jag inte är bakis idag!!!!










Kommentarer
Postat av: hatar helger t.o.m fre 27/8 peace

HELGER SUGER, SPECIELLT FREDAGAR OCH LÖRDAGAR.

söndagar fungerar i krig just bara för att det oftast innebär "fredag" for m3.

såå.. HELG IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-14 @ 21:33:02
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0