TV

Onsdag idag. Har jobbat 15-22.

Igår tisdag så var jag och Lalla & köpte en tv, en FET
Var marginaler från att den inte skulle rymmas i kåpsläpet, men ja, den gick in!
Och sen så var jag lite nervös över att den inte skulle rymmas i hissen.
Ni kanske tänker att vadå, en tv kan man väl annars bära upp för trappen.
MEN den väger 70 kg, 70 KG!! Så tack för att den gick in i hissen säger jag bara.
Ibland så ska man väl ha turen med sig :)

Vi hade ju redan en tv från början, men nu så har vi två :) haha
Men eftersom att jag & Lalla inte har så lika smak gällande väldigt mycket, bland annat tv-program..
..så blir det perfekt med en tv i vardagsrummet & en i sovrummet
HAHA ja vi får sitta och glo på var sin tv i var sitt rum,
men vad gör man inte för att få se sitt favvoprogram ;)



Imorn blire jobb 12-22 sen schtaaan för på fredag ska jag & Idenäs boka flyg till stocke/arlanda
Så att vi kan ta oss vidare till THAILAND WEEEI

Sov sött, Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Usch det var ju såna där äckel som jag hittade 5 cm från min skalle i ateljen. får rysningar. fyfaaaan

2009-11-09 @ 13:30:15
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0