De kommande dagarna

Lördag: Thon Hotell 09-17
Söndag: Thon Hotell 10-18
Måndag Thon Hotell 08-16
Tisdag: Thon Hotell 08-16
Onsdag: Thon Hotell 08-16
Torsdag: Thon Hotell 08-16
Fredag: Sweden !!!
Lördag: Avslutningsfest med IBK !

Har och kommer att få jobba alla dagarna som jag är här själv, vilket jag verkligen hoppats på ! Kanoners

För övrigt så ska Arne bort hela helgen, vilket bland annat innebär att jag kan se tv utan en störande norrman som gapar i telefon minst hälften av dygnets alla timmar, Kanoners

Ikväll = Promenad, läsa en bok (?), handla, godis & film, KANONERS !

Imorgon kväll = Fest (?) Känner mig lite taggad faktiskt :P Men får se om den saken.
Vi snakkes, Haade.



Jaaaaaaada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0