Söndag

Jaha, då vare söndag igen. Skönt med en sovmorgon även fast att jag bara sov till drygt 10.
Igår kväll såg vi iallafall melodifestivalen, jag kan inte första hur Caroline af ugglas kan gå vidare, visst det var väl kanske en bra låt med en bra text men som hon ser ut? haha, aja, Många i Sverige verkar tycka att hon är bra ialf.
Innan jag gick och la mig igår så såg jag en film, Adrift, faktiskt riktigt bra. Carro hade redan sätt den, så jag fick sitta själv och snacka med datorn, men det är då ialf en film som jag kan rekomendera, hatar egentligen sådana filmer när dom inte riktigt gör som man vill att dom ska göra, blir förbannad, haha men det är kul!



I Adrift (Open Water 2) kuskar sex gamla polare Mexiko runt i en segelbåt. En dag när de är på fyllan blir de osams och plötsligt är alla i vattnet - och ingen i båten. Och ingen som kan hjälpa dem upp i båten eftersom de har glömt att hänga ut badstegen, se den!


Idag får vi se vad som händer, som vanligt en söndags kväll så går det ju en film kl. 21.00 på 4:an och är det Beck som det varit ett tag också. Men det blir nog att se den. Annars så har vi funderat på att gå till Bodö spektrum och basta, så skönt..jag älskar att basta. Men aja, hade king, tjaaaao.

Kommentarer
Postat av: carro

Hallå, melodifestivalen går ut på sång+låtval. det är ingen skönhetstävling. DUUH

2009-03-08 @ 18:15:10
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, jag var lite ytlig, förlåt, men jag börjar ju nästan skratta direkt jag ser na :P

2009-03-08 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0