Pump

Har varit och testat på pump idag, tror tametusan att det var andra gången jag testat på det, tror jag behöver träna lite på tekniken. mest pågrundav att jag inte ska skada mig. Men det gick iallafall bra, passet var i 1 timme, som lagomt långt. Imorn blire ialf för min del, löpning på band och gym och Carro ska köra afropowerdance, men haha, det tror jag inte är något för mig, något jag är dålig på är att dansa, mest för att jag inte kan hålla takten. Haha, kanske också något jag måste träna på, för jag tycker ju att det är kul att dansa, måste våga lära mig!



Idag så har jag varit på Nordlandsbanken och fixat mig ett konto, för att öppna ett konto i Norge så behöver man ett norskt personnummer och det fick vi ju igår med skattekorten, weeeeiii. Så imorn, ska jag på jobbet och lämna mina uppgifter till Elin (våran chef), så att jag någon gång ska få lite kooosing. Skattar iallfall 36%, det är väl bra? Hoppas då verkligen att jag kommer att få tillbaka pengar när skatteåterbäringen kommer. Ska som sagt på jobbet imorn, men jag ska inte jobba, vad jag vet? Så tvättning står på schemat imorn, måste tvätta sängkläderna och handduken, det är verkligen ett måste!

Sen så vill jag skicka en hälsning till min kära familj som är i Maaaaaaaaalå, vill också vara där! Men hoppas ni har det trevligt, och att det är bra väder så att ni, (spec mange) kan köra skoter och givetvis så att ni ska trivas i backen. Hälsa Malå och husvagnen från mig! Tjaaaaaaaao.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hej sannaa! Vad kul att man kan följa med dig här :) Föresten så står det på alla skattekort att man skattar 36% men man gör egetnligen inte det, utan det kan va olika från månad till månad ;)

2009-03-06 @ 16:09:42
Postat av: Sanna

Men hej! Ja visst äre det ;) hehe

Jaha, okej, det är så? Ja, hoppas inte att man kommer att skatta för lite då, blir väl att vänta och se :)

2009-03-06 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0