Snygga afficher Tess!

"För alla de som inte bestämt sig än. Ska jag stanna hemma och se TV? Ska jag ut och festa? Eller ska jag gå på innebandy? Till alla dessa säger jag bara - kom och se innebandy! Det kommer att bli en kanonmatch då båda lagen är extremt laddade och vill bjuda er på läktaren på en skön kamp. Sen kommer även inramningen runt matchen, allt från intro till fikat, att bli riktigt fett - det kan jag garantera! Jag tycker helt enkelt att det är fel av alla innebandyintresserade att inte komma och titta på Skellefteås två bästa lag. Ett Skellefteå IBK som visat att man är på rätt spår igen och som återigen tittar uppåt i tabellerna istället för motsagt riktning, och ett ungt och kaxigt Gamla Stan som gör allt för att spela en roligt och offensiv innebandy med sina unga talanger i spetsen och som kommer göra allt för att leva över i den här serien. Så kom till Eddahallen på fredag 19.30!"

- Arvid Marklund



"Ses på Edda, ja."

- Sanna Häll-Pettersson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0