28:e

Gårdagen, fredag. Jobbade till 17.30 & tog sedan buss till Stan & Eddahallen. 19.30 var det ju som sagt tekning mellan IBK & derbylaget Gamla stan, hoppades och trodde starkt på IBK, men med lite underskattning och mycket otur vann Gamla med 5-6. Tråkigt men sant.
Vi damer svek ej festplanerna och drog till kvartesgården här på nyckelgatan. Trevlig kväll, räcker så.
Idag, lördag. Tog mig upp vid 09.30 för att lämna igen nyckeln till hyresvärden. Sedan drog jag, mor & Jonna till Ica maxi, för att jag, Sanna, skulle stor handla. Handlar man för över 1300:- så är det för mig stoooor handling. Men det känns så jävla värt det. Har nu fulla frysen med mat. MATLÅDOR. Goda sådana också. Tack än en gång för hjälpen mamma & syster. Käkade desutom min första semla detta år.
Annars denna lördag har jag haft en trevlig kväll med den blivande mamman Carro! :) Käkade go mat och såg den bedrövande hockeymatchen mellan Frölunda - AIK. Är dom i en formsvacka? I think so.
Har sedan hängt i min soffa och sett filmen, 127 timmar, en spännande men samtidigt gripande film.
Lär krypa under täcket hyffsat tidigt ikväll, borta match i Umeå väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0