Tack till familjen gaphals

Trodde aldrig att jag skulle säga detta...men jag skulle faktiskt vilja tacka mina (mamma & pappas) jobbiga grannar, både dom vuxna och dom barn som bor i huset, som levde jävel kl. 06.50 imorse. Dom blev då min andra väckarklockare eftersom att min första ej ringt/den ringde och jag stängde av den/ jag glömde ställa klockan. Tacke vara dom så kom jag endast 15 min sent till jobbet denna onsdag, annars vete gudarna hur länge jag sovit, skulle tippa på 10-11. Men nu sitter jag på jobbet och har tillbringat dom första två timmarna med att grovstäda damernas omklädningsrum. Ska nu ta en snabb fika och sen ge mig på herrarnas omklädningrum. Med musiken på högsta volym så är det helt okej att städa ett helt badhus själv. Håj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0