14 september

Har varit och jobbat 07-12 på badhuset. Skön tid måste jag säga!
Sen har jag hängt hos Peppe & Görel, blev bjuden på suring. Och tro det eller ej men jag börjar gilla skiten. Kanske tar lök, potatis och creme fraiche i överflöd men ändå! Typ vuxen poäng för min del!
Idag är det onsdag, vilket innebär innebandyträning. Har fortfarande inte repat mig från i helgen, så det blir spännande att se hur hög fart det kommer att bli för Sanna på kvällens träning. Ledig imorgon, då ska tid ägnas åt skolarbete, ett pass på 360 ska hinnas med och sen kommer jag att sitta bänkad framför tv:en. Elitseriepremiär! Världens bästa AIK möter färjestad på bortaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0