Usch

Har befunnit mig på Byske hälsocentral i två timmar denna tisdagsmorgon. Har haft och har fortfarande en oerhört jobbig hosta som aldrig vill ge sig, och nu blev jag less. Doktorn kunde ialf inte hitta något större problem, jag har ialf inte gått och fått lunginflammation. Detta var ju skönt att höra men fick utskrivet två olika hostmediciner som ska tas sammanlagt 4 gånger per dag. Den ena heter Mollipect och är luftrörsvidgande och slemlösande och den andra heter Cocillana och tas mot rethosta. Den först nämnda hostmedicinen gör så att man bli pigg och Maria på apoteket som jag spelat innebandy med en gång i tiden kände att hon var tvungen att kolla upp så att den inte är klassad som doping. Har ju match på lördag så. Dock är det väldigt liten risk att man blir kollad men ändå. Hur som helst så var det lugnt.
Ska lägga mig och vila tills jag börjar jobba kl 16. Tur att det är ett kort jobbpass denna kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cocillana is the shit (morfin) hehehehhehe.

2011-10-11 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0