Östersund

For från Byske igår vid 13.30 efter att ha haft lite panik över att pappa tagit med hans GPS till vars han nu i Sverige är. Men brorsan trodde Joppin hade en som jag säkert kunde låna så ringde fort som fan till han och visst var det så att han hade en. Dock så trodde han inte att man kunde lita på GPS:en till 100% så därför tvär skrev jag ner vägbeskrivningen på papper också. Men Joppins GPS guidade mig hela vägen hit till Östersund! :) Tog cirkus 5,5 timme och med hjälp av nya och gamla skivor så gick bilresan oväntat bra, hade som allsång med mig själv ;)

När jag kom fram så hade brudarna fixat tacos och var något hungrig så det satt jävligt bra!
Carro hade praktik & Malin drog iväg och träna imorse så jag passade på att ta en härlig sovmorgon!
Nu ska vi ut på stan en sväng! Kram hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0