1 månad kvar!!!

Jobbar 07-17.30 idag. När väckaren ringde imorse så var jag inte pigg. Tänkte att när jag kommer hem på lunchen så ska jag sova, men man hamnar alltid framför denna fyrkantinga sak. Varför är det så?

Efter jobbet ska jag cykla hem för att sedan återvända till jobbet där vid 18.30, ska dock ej jobba. Utan jag och Brännström ska vara med på Görels vattencore, blir spännande. Har aldrig varit på ett sådant pass. Sedan ska väl en bubbel och bastu hinnas med. Blir mys. Åker med tjejen till stan sen för att dra på Anderstorpsskolan och titta på en volleyboll träning. Svar nej, ska ej börja träna. Har fått i uppgift av skolan att fördjupa oss i en sport och då har jag valt volleyboll så ska dit och intervjua Pempan & hennes tränare + att jag ska kika på träningen.
LEDIG FREDAG, LÖRDAG & SÖNDAG!! (Från jobb, måste plugga som satan)
1 månad kvar tills jag får flytta tillbaka till schtaan & nyckelgatan! Nedräkning börjar nu ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan Sannahp, och kul att du läser min blogg! Gillar din layout, måste vara en slump att jag finns med i några av bilderna, coolt! Du verkar också vara en fin tjej och tycker absolut att vi ska träffas! Vad sägs om bio ikväll? sett Breaking Dawn? annars tycker jag du ska hänga med! Jao, Byske har jag hört talas om men det är inget som ringer sådär riktigt starkt i hörselgången. Kan hända att jag varit där på något blöt fest någon gång, därför det är så diffust. Kram!

2011-11-18 @ 11:09:06
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0