In the club, jaao

Lite smått bakis/trött/sliten idag, men som vanligt var det värt de. Blev medbjuden på födelsedagsfest hos Malin Andersson igår. Trodde från en början att jag inte skulle känna en kotte, men det dök upp några bekanta ansikten. Sen så hade jag ju Carro vid min sida från och till hela kvällen :) Mitt lag vann i kubb också, viktigt!



Vimmelbild från Allstar.

Idag söndag så har man hunnit sola & cykla till kiosken för att inhandla cola. Ett måste dagen efter. Slaggade hos Carro/Andre inatt & jag måste nästan säga att Måns-Melker, katten deras, var lite väl närgången ibland. Har vaknat lite då och då av att katten hoppat på mig/krypit in undet täcket/ mjauat osv, tur han är söt ialf!

Ska he mig ut i solen nu igen, känner mig verkligen som en blekfis, måste göra något åt saken. Sen ska jag hinna städa och givetvis se Big Brother. Sedan väntar en dubbelvecka med jobb, Yeeey.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0