Brännbollsyran

Nu börjar vi närma oss halvleken på denna arbetsvecka. Det vill säga imorgon vid lunch för min del. Dagarna går som ändå fort men som alltid så längtar man alltid till helg och ledighet. Hade ju en kanon bra sådan och kommer med all sannolighet ha en bra kommande helg. Fredagen blir som förra fredagen = Chill med bra sällskap. Och lördagen blir som förra lördagen = Fest. Fast denna lördag kommer jag inte att befinna mig i schtaan. Utan i Umeå. Brännbollsyran och vänner som man inte träffar så ofta är vad som väntar. Dessutom hörde jag av Jannie att dom fixat biljetter till Corona på lördag och där kommer Veronica Maggio att spela!! KUNG. Har ju faktiskt ändrat åsikt om den tjejen. Hon har ju rätt så bra & sköna låtar. Ge mig helg nu, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0