Firework

Efter en sjukt skön Skell seger och go fika hos Linda så var festen igång. Har haft en trevlig kväll med två fina människor. Utgången blev istället på Allstar/Mollys, men jag klagade ej. Nattkäk på subway. Sitter för tillfället i hemma i soffan och det slog mig just att klockan är några min efter 04.00. (Egentligen 03.00) men klockan har slagits om till sommartid. Gillar det starkt. Men det innebär också en timmes mindre sömn. Har som tur var inget jobb jag ska upp till. Men det ska spenderas några timmar på Eddahallen för att såklart se innebandy. Gamla stan & IBK. Och sedan ska jag se AIK ta sin andra seger. Hur söndagskvällen ser ut är fortfarande oklart.

Många kramar till alla mina vänner som är bäst. Sängen kallar. Peace and love.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0