weoweo

Var med Rebb och tränade på 360 nyss. Var 4 veckor sen jag rörde på fläsket sist, så behöver jag säga nå mer? Fy satan så dålig form man är i nu. Bor granne med ett elljusspår både här i stan & i Byske, så i sommar kommer det att hända. Ska försöka hålla det jag säger. Är för tillfället på nyckelgatan 18, men här kommer jag snart inte spendera så många fler timmar på 6 månader. För imorgon så flyttar jag hem till Byske. Är så klart blandade känslor. Men tur att jag har väldens bästa familj, så det kommer ialf inte bli dåligt. Men kommer att sakna att ha mitt eget. Och det jag kommer att sakna minst är att betala hyran!!!!!!!Ikväll städar jag. Musiken på högsta volym och dammsugaran & skurmoppen i högsta hugg! Snart helg! Som vanligt väldigt efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0