Cause you never ever ever did baby

Då var den sedd, fast 5 med Paul Walker. Bra film + grymt snygg kille = Perfect.
Annars ikväll har jag hängt med skönt folk vid älven, kubbspel i det soliga vädret.
Har nu även flyttat till 100%. Men att bo i Byske i sommar kommer bara att bli bättre än bäst. Sen får jag ju låna syrrans lägga när jag känner för att hänga i stan. Ahh, det här bli kanoners. Blev just satans taggad till vad som komma skall i sommar. En nykter helg i ja, september? weeeeeeeeeeo. Det var vad jag hade att säga denna fredagsnatt. Var nyss förbi Stengården & där var det typ släktträff. Hade både en mor & en faster som var på ovanligt bra humör. Söta tanter dom där :)
Sömn som fan imorgon, stan för att investera alkohol och en snygg outfit, sen får jag se vars man hamnar. Blir kung hur som haver. God natt.
En onykter och vacker cykeltur genom centrala Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0