PDOL

Alltså what a fuck, varför kan det aldrig vara strålande fint väder när jag är ledig?? Vill hinna ligga på Byske beachen någon gång i sommar. Nästa helg måste bara bli som jag vill. Har dessutom tagit ledigt fredag så då har jag en lite större chans att få sol på någon utav dagarna. Igår fredag, var jag inte i Piteå. Utan i Böviken där Carros föräldrar håller på att bygga en stuga. Blir nog ruggigt bra. Käkade ialf grillat, badade, satt framför elden och hade det mysigt & spelade kubb. Härlig fredagskväll. Idag lördag då kommer jag att befinna mig i Piteå. Alkoholhaltiga drycker, Veronica Maggio, The Ark, KARUSELLER, Festivalmat, hela jävla Piteå & Linda dahlqvist/Caroline Idenäs :) SES!
Pdol -06, Fredag. Jävligt bra kväll, eller hur var det nu?
Pdol -06, lördag. Nykter kväll för Sannas del.
Pdol -08. Trots alkohol i kroppen så är det faktiskt en kväll jag minns!

Kommentarer
Postat av: ola salo säger:

bild nr.1 = minns du han med "spikarna" till hår?

nej förstår om du ej minns för du var ju som lagom den här kvällen och allt heheheheheheh.

bild nr.2 = malins farmors specialité, minns att citronklyftorna och trasiga snapsglasen bokstavligen låg och möglade i en påse i mitt rum waay too long.

bilder nr.3 = du har mina kläder på mig och jag tappade bort syrrans lägganycklar, men största frågan är VARS FAN FOR DOM??



ikväll går vi som tåget, dock inte SJ tåget för det är ej deras tempo vi vill hålla. vi kör på x2000 något sånt. jaja, puss

2011-07-30 @ 16:42:11
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: ola salo säger:

och ursäkta stavningen. orkar bara inte skriva korrekt.

2011-07-30 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0