Vad gör vi för fel?

Jag vet inte om det är någon som lagt en förbannelse över laget Skellefteå IBK. För jag kan lova att jag inte är ensam om att tycka att vi var det bättre laget igår, men lik förbannat ska vi åka på en förlust med udda målet. Kan vi inte göra mål, eller vad handlar det om? Mitt Hat trick som jag tänkt göra gick åt helvete, fick nöja mig med ett ass. Sen att Hammarängen lånar in spelar från en högre division, tycker inte jag är riktigt okej. Men oavsett detta så borde vi ha vunnit igår, men det gjorde vi ej. FAN

Hammarängen- Skellefteå IBK 3-2

(2-1,1-1,0-0)

     
Målskyttar Emma Stenman 1, Sara Furberg 1
Poängmakare Emma Stenman 1(1+0), Sara Furberg 1(1+0), Sanna Häll Pettersson 1(0+1), Beatrice Berg 1(0+1)
Utvisningar Sanna Häll Pettersson 4
Målvakter Emma Stenlund (skott: 28, insläppta: 3, procent: 89,2857)
Publik 72

Jag leder visst utvisningsligan med fler minuter nu, tycker inte att jag är någon större buse, MEN jag satt de två andra minuterna för någon annan!? Det var inte mitt fel att det blev felaktigt avstånd, vem var den ansvarige? ;)


Kommentarer
Postat av: dallan

sanna har du pms eller för mycket testosteron ute på bollplanen? jig undrarns som flundran

2011-01-10 @ 18:59:53
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: emma

du förtjänar varenda minut sanna ;)

2011-01-11 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0