Slappar söndag

Jag & rebs gick hem från krogen igår. Det känns idag. Fy fan vad jag har ont i mina vader.
Helt sinnes sjukt. Pappa kom förbi i morse och hjälpte mig med en sak och han bara skrattade åt mig.
Åhh, men å andra sidan så fick jag mig lite träning också. Speciellt upp för sate backen just innan nyckelgatan. På tal om backen så inträffade det en liten händelse igår. När vi börjat inta backens lutning så kommer det en bil körandes i rätt så hög fart mot oss på cykelvägen. Vi viker direkt av till gräset och Rebbans första reaktion var att räcka fingret och jag var inte sen på att haka på. Då öppnar en kille dörren och skriker "IDIOTER"  Få se nu, vilka är det som är idioter i detta fall!? En del människor måste ju ha något fel i innanför pannbenet eller så har personen som körde bilen inte fattat att han ska hålla sig på vägen som är till för bilar och inte på gång/cykelväg!!

19 september idag. Och som alla vet är det dagen då det ska röstas.
Jag ska inte rösta. Jag vet att jag kan och borde vara med och påverka detta val.
Men jag vet inte vilket parti jag vill rösta på? Istället för att jag kanske röstar på fel så skiter jag i det.
Så är det bara.


Har både hunnit vara på campus & sett lillebrors placeringsmatch, som dom tyvärr förlorade med lite för många mål och på edda och sett damernas cup final som spelades mellan Skell IB och Dalen.
Dalen vann rättvist med 5-0. IB lyckades inte spräcka nollan.
Är riktigt taggad på att se & spela innebandy i höst/vinter.
Seriepremiär väntar om en vecka!! Tummen upp för det.

Ska inta soffläge nu, fortsättning följer på desperate housewives!!


Bild från igår på jag & bästCarro!




Kommentarer
Postat av: lda0323

du e som så blond i håret, känner inte igen dig!

sanna man ska faktiskt rösta och vet man inte på vad så ska man göra sin röst hörd genom att rösta BLANKT HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHE

2010-09-19 @ 21:38:57
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0