Trötter


Haha! Sov till 13.30 idag. Sinnes sjukt länge. Var uppe rätt länge och tvättade igår, men jag tror att jag sov näst intill 12 timmar. Absolut inte varje dag men har chans att göra det. Visst var det skönt att få sova ut. Men lilla paniken jag fick när jag inte kom på vad det var för dag eller vad jag egentligen skulle göra. Men kunde till slut pusta ut när jag kom på att jag hade 1,5 timme på mig innan bussen till jobbet skulle gå. Men att göra saker som att diska & se några avsnitt av desperate housewives kunde jag glömma. Har jobbat 16-20. Sen löpte jag till bussen som skulle ta mig till stan. Tränade innebandy mellan 21.00-22-30. Väldigt rolig träning bortsett från att jag fick en boll rakt i ögat och det kändes vill jag lova. Men efter att jag fält några tårar så var jag igång igen. Dock med en liten bula som mest känns och inte syns. Dessutom fick jag lite ont i huvudet och har det fortfarande. Blir alltid lika nervös när jag har ont i huvudet, för det händer typ en gång per år att jag har det. Men förhoppninsvis så går det över snart (: Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen med datorn i knät för att se idol! SPÄNNANDE

Ps. Imorgon ställer jag klockan. Det här håller ju ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0