Inte idag heller.

Förlust. Jag var värdelös. Punkt slut.

Denna söndagskväll kommer att bli väldigt lugn, antingen med mig själv eller så far jag och hälsar på systern min. Vad som är ett måste, det är att bänka sig framför tv:en kl. 20.00 får då börjar ensam mamma söker. Ett riktigt bra och underhållande program. Sen så ska jag försöka sätta upp en massage bänk som jag var och hämtade hos Bea & Markus igår. Tack! Kommer förhoppningsvis ha tid & lust till att massera i veckan. Så hör av er om ni vill vara mitt offer ;) Måste inhandla någon typ av olja också. Matolja? babyolja? Eller riktigt massage olja? Det återstår att se vad jag får tag på.

Har distansstudier i veckan & jag är riktigt taggad på sovmorgon! Känner typ för att gå och lägga mig redan nu bara för att jag vet att jag inte behöver ställa någon väckarklocka. Underbart skönt!

Btw, om ni ska på bio så kan jag starkt rekommendera I rymden finns inga känslor. Älskar stämningen i salongen när alla sitter och gapskrattar!! Om ni har tänkt stanna hemma och se en film så kan jag starkt rekommendera I skuggan av värmen. En känslosam film med Sverige snyggast kille. Svårt att veta vem.



Kommentarer
Postat av: stenman

haha nu har jag läst vad du skrev i ett tidigare inlägg . och mitt svar på de är : det blir ingeeee av ;)

2010-09-26 @ 22:33:48
Postat av: Johanna

Jag kan gärna vara frivillig :)

2010-09-27 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0