Ge mig sömn

Brorsan & Fredde kom nyss förbi med mat åt mig, tack snälla ni, orkade inte göra en kvällsmacka ;)
Men nu vart jag ensam igen.

Och nu så sitter jag och suckar åt mig själv, vill egentligen bara slänga mig i sängen och sova. Men jag tror att det endast hänt en gång i mitt liv att jag somnat med smink och oduschad efter en kväll on the dancefloor.
Jag bara måste duscha eller åtminstone ta bort allt äckel jag kletat på mig i ansiktet innan jag säger god natt till mig själv.

Har iallafall haft en super kul kväll, vilket jag visste att jag skulle ha!!
Världsklass är det på mina vänner. Vad skulle jag göra utan er? PUSS

Är dock besviken på Stenman, Visst sa jag kör ba??????????? ojoj

NU: Duschen




Kommentarer
Postat av: lda0323

füllo

2010-09-19 @ 21:37:38
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0