Den lyckade torsdags kvällen


Underbart trevlig och skön kväll är vad jag har haft !
LÄS kväll också. Dagen i sig var väl lite dryg måste jag säga. Håller nog fortfarande med mig själv om att denna kurs kommer att vara den tråkigaste utav dom alla. Men klarade mig igenom dagen utan att bli allt för less = somna. Men trots att jag tycker att denna kurs om vattenrening är & kommer att vara väldigt tråkig så är den ändå väldigt viktigt. Vem kommer till ett badhus som har äkligt och skitigt vatten? just det. Ingen. Men tur att jag har viljan att lära mig iallafall :)

Tillbaka till kvällen. Har tillbringat mer än tre timmar inne i Eddahallens relaxavdelning.
Har fått testat på 3 bastusittningarna, med oljor av olika slag, kletat in oss i både honung och salt. Och haft det allmänt trevligt. Har dessutom doppat mig och lyckats hålla mig kvar i cirka en halv minit i endast 14-gradit vatten. Riktigt kallt men också lite skönt, bara lite ;)

Minns att min förra tordag inte blev så lyckad. Denna kväll blev helt tvärtom.
Och visst fan vann svartgula ikväll?! Mot derby laget Modo också. Nu hoppas vi på fler segrar!

Idol och sängen är vad som väntar för Sanna nu! Ciaao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0