Nytt år

2010

Sjukt alltså, minns millenium skiftet 2000 som om det vore igår. Tiden går fort..
men det är väl de den brukar göra när man har kul.

Mitt 2009 har varit kanon bra. Hela första året utan skola, det säger väl allt ;) hehe
Har hunnit vara 4 månader i Norge.
Jobbat mitt 3:e år på parkförvaltningen
& återupptagit mitt extra jobb på badhuset i Byske, där jag även jobbar idag.

När det gäller fritid så har jag inte hunnit med någon resa, men dagarna av fest här hemma har varit av klass.
Innebandyn har aldrig varit roligare, men det är ju inte så konstigt när man spelar i världens bästa Skellefteå IBK!
Tack alla som har förgyllat mitt år!

Nu är vi inne i Januari & jag är inne på min 3:e lediga dag & har kvar 4:a!! NICE
Den 29 Jan pyser jag & Carro till varmare bredgrader, nämligen THAILAND
Inte illa måste jag säga, längtar som en tok.
Men dom kommande veckor kommer att vara fattiga, måste spara dom flesta kronorna som ramlar in på mitt konto.
Får ägna mina dagar åt sådant som är gratis, LÄTT?
Men att umgås med vänner, pojkvän & familj är ju gratis

Idag är det lördag, finns inga planer på vad som ska göras.
Har försökt hitta någon som vill följa & åka snowboard, men det var inte lätt.
Har ingen bil så jag tar mig inte så långt. Bara dit benen bär mig, för kedjan på cykeln har hoppat :(
Det blir helt enkelt en slapp dag hemma.
Vi hörs så länge! Kram.



Älskade vänner.


Kommentarer
Postat av: linda

os-mästaren i bowling är ju DU DU DU...



.....tyvärr

2010-01-02 @ 23:55:09
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0