Träningsvärk är bara förnamnet

Nådigt med träningsvärk jag kommer att ha imorgon!!
Men det har varit kul att få spela nå boll, en boll som är lite större än en innebandyboll även kallad fotboll :)
Ser ut som att det blir spel i sommar.
Kommer nog tyvärr inte kunna träna nå mer förren parkarbets säsongen drar igår.
Jobbar ju inprincip alltid kväll, förutom nu på tisdag & onsdag.
Så jag kom just på att på tisdag kan jag träna!!
Bara träningsvärken nu har gått över ;)
Måste ändå säga att det känns bra att man tagit sig i väg till fotbollsplanen för det är trots allt något jag saknat.
Det är ju faktiskt den sport jag utövat mest under mina snart 21 år.










(Imorgon ska jag & Lalla på lägenhetsvisning!!! Wiiihooo)



Kommentarer
Postat av: Emma

Dom där bilderna kan inte va nya ;P



Hoppas allt är bra med dig =)

2010-04-27 @ 20:58:08
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

ska vi mötas i sommar???!! WOOHOOO

2010-05-03 @ 22:25:13
URL: http://linneaweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0