Min lilla önskan gick i uppfyllelse

Jobbade själv ikväll fast Fredde kom och gjorde mig sällskap en stund & då berättade han att Peppe var och käkade smörgåstårta med räddningstjänsten.

Blev gaaaaaalet sugen på smörgåstårta & det var det enda jag tänke på när jag städade avdelningarna på badhuset. När det var klart gick jag till foajen och vem är det inte som kommer där med ett fat med en bit smörgåstårta på & säger, "här får du om du vill ha" Jo, det var ju Peppe de.
FAN SÅ GÖTT!! Bästa kvällsfikat någonsin. (Lovar att jag hade sett en bild framför mig att han skulle komma, min förtillfälliga önskan gick i uppfyllelse ) Avnjöt den och tog en promenad hem.

Sedan så har jag tagit mig ett välförtjänt varmt bad och en ansiktsmask till det.

Nu så kommer jag att sova riktigt gott! :)

Sen att jag inte behöver stiga upp förren kl 12 gör ju inte saken värre.
Dock så har jag ställt klockan på 10, har tänkt hinna ta mig en promenad i det förhoppningsvis fina vädret!


Snackade tidigare om att jag hoppades på att hitta en till lägenhet som jag skulle kunna tänka mig att bo i och det har jag gjort nu. Så på måndag blir det att fara och kika på den! Hoppas för allt i världen att priset på lägenheten inte höjs över min utsatta gräns.
FÖR JAG VILL FLYTTA FRÅN MORÖ BACKE NUUUUUUUUU!!!

Imorgon befinner jag mig antingen på badhuset i Byske 13.00-19.30 eller på kaplan i Skellefteå 20.00 - ?. Ja vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0