Foursome Cup

Sitter just nu & taggar vansinnigt mycket till helgen!!

Foursome cup är vad som väntar!!

För er som inte vet så är det en innebandycup på kaplan.
 - 8 Herrlag 4 Damlag gör upp om den åtråvärda bucklan.
- NHL style & regler enligt SIBF
- Endast Licencierade spelare
- 2 X 10 minuter, oavgjort vid full tid sudden straffar
- Max 8 utespelare+2 reserver+1 målvakt på laguppställningen
- Under match max 8+1 målvakt
- Matcherna spelas på mindre plan och med 4 utespelare+målvakt

Mitt & givetvis det bästa laget heter "Hur svårt kan det va"

Fredag:
20.00 Tina Lu - Hur svårt kan de va

Lördag:
09.00 Ninja - Hur svårt kan det va
11.00 Hur svårt kan de va - Skell IB
14.30 FINAL

Och hur svårt kan det vara att vinna mot dessa lag?!!!!!

Eftersom att jag som vanligt jobbar både fredagkväll & lördag dag så har jag varit lite nervös över att jag inte ska kunna vara med. (Ville ej ta ledigt) Men jag missar bara en match av förhoppningsvis fyra. Går vi till final så blir det en fjärde match. Dock så måste jag stressa någon mycket eftersom att jag slutar 19.30 på fredag (matchen börjar 20.00) och börjar 10.00 på lördag (matchen slutar ungefär 09.30) Men det är det fan vääärt!!!

Och med detta inlägg vill jag ju såklart säga att ni ska komma & titta och givetvis heja på oss, annars är ni inte välkomna ;) Skämt å sido. Ses på kaplan till helgen!



Ps. Lalla du är inte rolig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0