Lördag

Har jobbat ett 7 timmars pass idag, det är värt med tanke på att det faktiskt är lördag idag.
Har ändå hyffsat bra ob denna dag!

Just nu sitter jag i soffan på Lyckogränd 4, nyss hem kommen från Johannas inflyttningsfest.
Hade mer än gärna stannat kvar där & festat med många nära & kära men har man match dagen efter så har man.
Det finns som både för-och nackdelar med att spela innebandy. Just denna kväll så är det en nackdel.
Men imorn på matchen så kommer det att vara en fördel. Inte lätt alla gånger.
MEN NÄSTA FEST SÅ SKA JAG SE TILL ATT INTE HA MATCH DAGEN EFTER SÅ ATT JAG SKA KUNNA DRICKA.
DETTA HAR JAG LOVAT JOHANNA, om hon nu kommer ihåg det, Sötnöt :)

Sängen & en movie nästa? :)

Skellefteå IBK - Team Thoren
Eddahallan, 16.30
Se oss ta hem ytterliggare 3 poäng (Kan inte lova men)

Ps. KOM IHÅG ATT MAN FÅR EN TIMME EXTRA I NATT; alltså med andra ord så när klockan är 03 så ställer men tillbaka den till 02. Får sova en extra timme till, SKIT BRA

 LOVE

Kommentarer
Postat av: lindada

lovis hehehehee

2009-10-26 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0