Lördag

Då var man tillbaka i staden igen efter några timmars jobb i Byske.

Blev en lugn kväll för mig igår, väldigt lugn.
Kändes jobbigt att veta att jag skulle börja jobb 08.30 dagen efter.
Det blev som en spärr. Men jag hade kul så länge det vara :)
Visa fullare än andra, haha ;)
Tråkigt att Lisa, Melle & Jannie ska dra tillbaka till Norge, kommer att sakna er tjejer!

Ikväll ska jag & Nilssons pajken fixa & dona litegrann i läggan.
Ska bland annat sätta upp lill tv:en i sovrummet & även sätta upp en spegel som bara stått i ett x-antal veckor.
Kanske städa & diska ockå!? Eller så får det bli en söndags projekt.

Fast imorn så ska vi på kalas, Nina & Amirs lill Sam fyller ju 3 år :) Grattis på dig Sam!
Ska snart dra till barnens hus & köpa ett paket till pojken!

Ha en trevlig lördags kväll! Puss


En härlig sommardag i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0