13 November

Klockan är snart halv 12 och det innebär att jag ska börja traska mig mot stan för att möta upp Linda.
Vi ska gymma ett tag på friskvårds :)

Sen ska jag åka med 13 bussen till Byske. Börjar jobb kl 15.
Så varför åker jag inte med en buss som går 14.20.
Jo för att den ALLTID är full. Och bara för att det är närmast till Byske så får inte vi åka med.
Kom en extra buss förra fredagen men det kom cirkus 20-25 min sent, vilket resulterade i att jag kom 20 min sent på jobbet.
Och det kan jag ju inte göra varje fredag.
Så tar ett bussen hem idag och är säker på att jag är i Byske kl 15.
Hinner nog dessutom hem före & hämta bilen som jag så snällt får låna av mamma, Tack för de mami :)
Behöver inte hämta den efter jobbet i sådana fall så då kan jag direkt dra mig vidare till stan & Carro.
Mys & planeringskväll med henne blir det :)

Ses på friskvårds! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0