12 November

Sitter på jobbet & gruvar mig för att klockan ska bli 20.00 för då ska jag vara med på spinningen som vi har här på badhuset.
Dock så behöver jag inte leda den, ska bara vara med för att få inspiration & träning såklart.
Ska hålla i ett kort spinningpass på lördag istället just därför jag vill få lite tips.

Annars så tycker jag att jag var extra duktig på min lunch/middag idag.
Ängnade min tid åt att gymma i 15 min & simma i 30 min. SOFT

Nu ska jag återgå till mina arbetssysslor, det vill säga byta soppåsar & spana lite på våra simgäster.
Alltså så att dom inte drunkar eller så. Hehe

Förövrigt så är det REDAN den 12 november. Veckorna bara flyger fram. Vars tar tiden vägen?
Måste klura på den frågan nu. Ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0