Vad gör du när du inte har något annat att göra?

1. Hur gammal är du om fem år?
Typ 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Lena-Mari
3. Hur lång är du?
1.64
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
My Sassy Girl
5. Vem ringde dig senast?
Per Antonsson
6. Vem ringde du senast?
Stine-Lise
7. Vad stod i det senaste sms:et?
Det ska nog lösa dig söto;) Puss
8. När såg du din mamma senast?
Jadu, 1 månad sen?
9. När vaknade du idag?
07.15
10. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas måste jag nog säga
11. Vilken är din favoritplats?
Någonstans där jag trivs
12. Vilken plats föredrar du minst?
Någonstans där jag inte trivs?
13. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Ingen vet? Tror gör man i kyrkan
14. Vad skrämmer dig?
Ormar
15. Vad fick dig att skratta senast?
När Lena-Mari skrattade sitt fula skratt idag på jobbet
16. Hur stor är din säng?
Öh, 1,40?
17. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
18. Sover du med eller utan kläder?
Med underkläder
19. Hur många kuddar har du i sängen?
EN, räcker gott och väl
20. Är du social?
Beror på vem jag umgås med
21. Vad är din favoritmaträtt?
Tacogratäng!!!
22. Tycker du om kaffe?
Men fiiii fan
23. Kan du spela poker?
Hahaaa, Jadu, tror ej det.
24. Tycker du om att mysa?
ja absolut
25. Vill du ha barn?
Ja men ikke nu
26. Kan du några andra språk än svenska?
Typ engelska?
27. Har du åkt ambulans?
Yees, med Johanna B:s papi
28. Havet eller pool?
 Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Nöjen, kläder, mat, resor
30. Äger du dyrbara smycken?
Nix
31. Vem är den roligaste människan du känner?
Vet ej
32. Sover du med gossedjur?
Nej det gör jag ju inte, men när jag var liten så sov jag med en blå björn som hette roffe
¨33. Vad har du för ringsignal?
Coheed And Cambria - A favor house atlantic
34. Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Lettland, Spanien, Turkiet.
35. Vad är närmast dig som är rött just nu?
Typ en tomtegubbe som Arne har kvar sen i julas (?)
36. Flirtar du mycket?
Haha nej
37. Kan du byta olja på bilen?
Säkert inte¨
38. Vilken var den senaste boken du läste?
Liza Marklund - Asyl
39. Dansar du i bilen?
JO men varje daaag
40. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? 
8h + 30 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0