Jag vill också

Lovar du att vara ärlig? Why not
Du heter: Sanna Häll-Pettersson
Smeknamn: Hp
Låt som när du är ledsen sörjer till? Någon med Brad Paisley, blir som glad då

Beroende av:  Nära och kära och ja godis
Vem behöver du mest just nu: Svår fråga, mest? behöver många
Vad tror folk om dig? Ingen aning?
Stämmer det? Säkert
Vad får du oftast komplimanger för? Måste nog vara för mina ögonfransar
Brukar du skratta för dig själv? Det händer, lite roligt faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ok, pratet med han for en stund sia,han skulle kontakte deg! Men her e nr: 9771...:)"
Var bor du? För tillfället i Bodö, Norge
Trivs du där: Visst gör jag det, en trevlig stad
Äger du några converse: Icke de
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, och på senaste tiden även Viiin
Brukar du bli för full: Har väl hänt någon gång
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: oftast hallå eller hej det är Sanna
Vem ringde du senast? Nån Kristine
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle möta upp han på iss:s lager kl,06.45 imorgon
Antal timmar sömn inatt: 8 typ
Sov du ensam: nej, med Carroooooo
Brukar du komma i tid: Alltid
När blev du fotad senast: Måste vara förra veckan på Nordlansbanken
Hur känner du dig nu: Tröttare än tröttast och lite deppig & godissugen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, I guess
Vad tycker du om fötter: De är inte najs
Vad saknar du: Mammas tacogratäng, vill ha!
Hade du en bra kväll igår: Vad hände igår? Jag och Carro åt tacos, det var bra
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Men givet
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring 23-00
Är du blyg? Det beror på
Sysslar du med någon idrott: Innebandy med världens bästa Skellefteå Ibk
Vill du hellre ha mail än brev: Är ju som ändå charmigt med brev men föredrar mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa, Inte när det gäller mig iallafall
Har du spytt offentligt: Siii
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: allt spännande, man måste ju testa kissa ialf
Är du nöjd med ditt liv: Jovars
Är du bortskämd: Njaaa eller jo, har fått rätt så mycket, kanske inte grejer och så men hjälp med massa, ett nytt rum, en lägenhet. Kan ju bara säga att jag har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp!
Vad gör du i morgon: Jag jobbar på Iss mellan 07-15, sen chillar jag och sen så tränar jag pump
Vad är det värsta du vet? Att vara ledsen
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Kanske 200 nok, beror på vad som händer den veckan
Vad behöver du just nu? kärlek
Vad längtar du till? Sverige
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA
Vad använder du för shampoo? Herbal essences
Vad är det finaste du fått? Det var nog uterummet på Rotegatan 7, var som nöjd då
En speciell dag du minns: Finns så många bra dagar, men för att nämna en, studenten 2008
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: Jo, många
Om fem månader: Jadu, vem vet
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Röda, lätt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linda
Gillar du golf: Nej, nej eller ja minigolf är ju som kul
Vilken tid gick du upp idag: 07.15
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, inte min på riktigt, men jag kallar den för min och Carros säng
Har du strumpor på dig nu: Yes, fotbollsstrumpor
Vad ska du göra ikväll: Hade tänkt träna, men är verkligen för trött, så det blir en film eller nå
Är det okej att gråta: Oja
När grät du senast:  Jadu, minns ej
Laddar du ner musik och film från Internet: Film, ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA!!!
Bär du glasögon eller linser: Nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Onej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, mellan 10-13, om det inte är jobb på schemat
Har du piercing: Öronen?
Vill du gifta dig: Ja, med den rätte, gick ju inte balen så jag måste ju få gifta mig
Vill du ha barn: Självklart
Solar du ofta: Nej, det kan jag inte påstå
Är du bra på att laga mat: Åhh nej, eller jag är king på att göra havregrynsgröt ;)
Gillar du att dansa: njaaaa, är ju som kul ibland
Är du flygrädd: Noope
Hur vig är du: Haha, hur är man vig?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola!
Vilken är din favoritglass: Magnum mandel
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet faktiskt inte vad jag tror
Tycker du om sushi: Har inte smakat? men det känns inte som att det är min grej
Vad äter du helst när du ser på film: Gooooodis
Bor dina föräldrar tillsammans: JAAAA :D
Har du tandläkarskräck: Nejdå
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo
Biter du på naglarna: När jag är jävligt tråkigt så kan det hända
Röker du: nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: i genomsnitt kanske 4 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Katy Perry - Mannequin
Vad gör du på helgerna: Chillar, tränar eller festar


Kommentarer
Postat av: puss

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linda



LOVE KOM HEM SAKNAR DIG SVÅÅRT

2009-03-26 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0