Less

Jo, jag är trött och less. Hoppas för allt i världen att vi får vara lediga imorn, brukar ju hoppas på tvärtom men inte idag. Var en tung dag i dag, tittade på klockan 100 gånger typ och sen när mobilen dött för att jag fått slut batteri så frågade jag Stine - Lise minst lika många gånger, ville bara gåååååå hem. Nu är jag hemma iallafall, weeeey! Väntar just nu på att mina frysna bär ska tina så att jag ska kunna göra en smoothie, mums. Blir med Skogsbär, naturell yoghurt, halv banan och lite fiber havregryn, låter ju inte helt fel! Efter det, förhoppningsvis en promenad med kakan. Har svikit träningen nu på några dagar på grund av olika anledningar. Har för det första inte fått mitt kort från iss så jag vet inte om jag får träna gratis där nu? får ta tag i det när vi kommer tillbaka från Swetrippen. Och för det andra så har jag nog varit liiite lat och trött och haft ont i fötterna, haha osv. Måste tametusan tagga till igen, efter att vi kommit tillbaka som sagt.





Kommentarer
Postat av: liindada

LONGING FOR YOU CHICAS!!!!

skulle kolla upp lokken i huset men det var låst så jag måste rent ringa en kvinna för att be om en titt! TORSDAGS-TAGGEN IS ON FIRE..

jag o brä är slött taggade på festen!

2009-03-31 @ 19:08:22
Postat av: liindada

LONGING FOR YOU CHICAS!!!!

skulle kolla upp lokken i huset men det var låst så jag måste rent ringa en kvinna för att be om en titt! TORSDAGS-TAGGEN IS ON FIRE..

jag o brä är slött taggade på festen!

2009-03-31 @ 19:08:31
Postat av: Sanna

Fan vad härligt brudar,kan lova att vi två här i nååårge oxå är det ;) Dunkade music i sinne igår, hehe snacka om taggade, SAKNAR ER!!

2009-03-31 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0