jo men givet

Givetvis så tog jag fel jävla buss imorse och åkte typ 1 mil för långt, nu överdrev jag kanske lite men det kändes som det då, det var då bara att börja bege sig på en Bodövandring, hade inte en aning om vars jag skulle men med hjälp av riksvägen så tog jag steget in på dagiset, cirka 07.29 Bra Sanna! Haha

Har förövrigt varit en bra dag. Men ibland förstår jag mig inte på barn, kan bara hända att dom står och tok flännar av någon anledning, man går dit, hukar sig ner och frågar vad som hänt och tröstar litegrann och så vips så var det bra igen, och sen så får men givetvis frågan, Kan du ge mig fart?, ska vi leka kurragömma?, kan du dra mig i pulkan`?, haha ååååh barn! haha, men jag gillar dom ändå.

Och vid fikat idag så åt jag en apelsin fick sedan frågan av ett barn, vad har du för gult på tanden? (förutom att mina tänder är typ gula, haha) så trodde jag att han menade att jag hade nå apelsinrester mellan tänderna, så jag började skrapa lite på tänderna för att få bort det, men hittade inget, sen så kollade jag frågande på pojken som sa; Nej, där den där guldploppen, och då kom jag på! Har ju ett tandsmycke, har helt seriöst glömt bort den, men nu så påminner barnen mig hela tiden! Den har ju trots allt suttit där i drygt 7 år, tandläkaren måste ju ha ljugit eller nå för han sa att den bara skulle sitta i 2 år, lite konstigt måste jag säga.

Pump ikväll, återstår att de hur det kommer att gå.

Lifehouse, Takida, Goo goo dolls, Brad Paisley & Gotthard, gamla godingar som fortfarande finns kvar i mina öron!  Så jävla bra musik, forever and ever.Tänk hur musiken kan få en att må så bra ibland.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0