Friskhuset

I helgen så var jag och Carro och köpte månadskort på Friskhuset, den största anledningen till de var för att jag behöver träna, både för att må bra och för att helt enkelt ha ett tidsfördriv, och vad passar inte bättre då än träning? Hur som haver, så hade jag egentligen inte tänkt lägga pengar på träning eftersom att det går ju faktiskt att träna gratis, Hade ju tänkt träna innebandy där ett tag, men ångrade mig i sista stund, när jag såg att dom höll mamma klass eller nå, Sorry mamma. Men iallafall så fick vi ett erbjudande, 300 nok i månaden, i 3 månader då, alltså mars, april och maj. Blir perfekt. Och 300 nok tyckte inte vi var så farligt så vi slog till. Så vad har Sanna och Carro gjort ikväll, tränat givetvis. Och det var nog det bästa jag gjort på länge. att det kan vara så skönt att löpa på ett band med sin egen musik i öronen? Det här kommer att bli kanon, jag är så peppad! Vi har ialf planerat att ta oss till frisk huset 5 ggr i veckan. Vilket innebär 2 timmars träning per gång, för det tar cirkus 30 min att gå till Bodö spektrum, och att promenera är ju faktiskt också träning åsså sen gymma och löpa 60 min Så...Beach 09, here we come!





Kommentarer
Postat av: carro

KING KING KING!

2009-03-02 @ 20:02:29
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: C

Jo du är en alkis moahhaha ;) Det är bilder från källbomark! Jag har ingen aning när vi far på lovet men vi är inte borta så många dagar skulle jag tro, så vi hinner nog träffas :D

2009-03-03 @ 10:26:05
URL: http://carolinelundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0