Amen visst fan..

snöar det i sinne ute!! Trodde att det skulle bli vår nu, men icket. Fast man har ju i och för sig hört att här i Bodö kan vädret gå igenom alla årstider på 1 dag, så vänta bara, om 10 min så finns det ingen snö och solen kommer fram? kanske lite sent för de nu, var nog bara ett önsketänkande. Men imorn, snälla snälla ge mig soool! Fast låt oss säga att solen kommer, då kommer det ändå troligtvis blåsa så att man inte kan känna den härliga vårvärmen. Fick också veta att det är helt vindstilla och ingen blåst 7 dagar på ett år, inte många dagar alltså.

Har haft en del jobb i veckan så nu ska det bli skönt med en ledig helg, framförallt sovmorgon.

Carro är på jobbet och jag är själv, inte själv i lägenheten, men ändå. Arne är ju inte mycket till sällskap, snackar då tamefan jämt i telefon, väntar typ bara på att han ska få en hjärnblödning någon dag. Jag skämtar ju inte ens- Aja, betalade hyran idag, så han borde ju vara lite happyface.

Ha en trevlig fredags kväll !

 Kära Uppsala!

Kommentarer
Postat av: lindadada-dance

Vars é alla SLITZ-papparazzis?

just ja, i limmon 5 min senare ;)

2009-03-21 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0