Lanternan premiären!!!

Fan vilken kanon kväll!! Och varför är lanternan premiären endast en gång per år?!
Ge mig kvällen tillbaka.

Började kvällen hur som haver hos Carro, där hon fixade min frilla som jag fick ovanligt många komplimanger för. Halv brunett och långt lockigt hår är kanske jag då? Blev även bjuden på Tacopaj som hennes pappa varit så duktig och gjort. Mycket gott, dock blev jag jävligt mätt eftersom att det var min andra middag. Sen begav vi oss mot rickard på bäckgatan. Och eftersom att det var skugga på hans altan drog vi fram bordet och stolarna och satte oss mitt på cykelvägen, lite risigt, men vi gilla läget. Folk kom och gick och tillslut döck även polisen upp. HAHA, eftersom att jag och carro hade cyklat dit så skulle vi ju givetvis cykla därifrån också, men får man skjutsa på cykel? Och kanske framförallt inte när man är onykter. Men Carro hitta på en bra bortförklaring och sa att hon bara satt och vila. Jag tror det funka ;)

Cyklade vidare till Malin Kågström, där jag tror hela jävla SPFL 3&4 var, men det var riktigt kul ! Kan ju ta och passa på att säga att jag fixade mig ett jobb i fyllan, eller jag blev erbjuden jobb. På sommarmarkanden i Byske så hittar ni mig jobbandes på Carlstens, gud så kul !

Sen drog jag vidare till Linka, där halva laget befann sig. Var ju som tvungen att säga hej till dom med ! Kan iallafall konstatera att Emma Stenman var fullast på stället ;)

SEN Jo Lanternan, där var det fullt ös, folk överallt, fullt i garderoben, man tog sig knappt fram till baren, eller jag tog min INTE fram till baren, jag och johanna försökte men det gick och helvete. Så dansgolvet hela kvällen, krutov var king och musiken i övrigt var också king. ALLT VAR KING.

Hoppas ni andra också hade en lika bra kväll som mig. Hoppas även att denna kvällen kommer att bli kanon. Det är ju trots allt midsommar idag, dock ingen sol, men vi (jag) är glad ändå.

NI MÅ HADE


Btw, BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG


Kommentarer
Postat av: carro

LOVE

2009-06-19 @ 14:46:28
URL: http://caride.devote.se
Postat av: sofiaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kanonkväll på Lanternan!

VI SES VARJE TORSDAG;)

fortsätt med reklamen gummmsan!

PUSSSSSSSSSSSSS

2009-06-24 @ 23:02:35
URL: http://sofiaanderssonlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0